پایه های انقلاب اسلامی بر اصول و ارزشهای دین مبین اسلام بنا شده است.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 339
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
پایه های انقلاب اسلامی بر اصول و ارزشهای دین مبین اسلام بنا شده است                                                   
شنبه, 14 بهمن 1391

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: پایه های انقلاب اسلامی بر اصول و ارزش های مبتنی بر دین مبین اسلام بنا شده است.

محسن علیمردانی ، افزود: تمام اصول و مسیر حركت جمهوری اسلامی كه نتیجه انقلاب اسلامی بود، بر اساس قواعد و رهنمودهای دین مبین اسلام و قرآن كریم طراحی، تدوین و اجرا شده و می شود.

وی یادآورشد: با پیروزی انقلاب اسلامی، دین مبین اسلامی دوباره زنده شد و در رگ های جامعه ایرانی جریان یافت.

علیمردانی اظهار كرد: ابعاد تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی در سطح جهان آنچنان وسیع و گسترده بود كه تمام انقلاب های پس از آن و خیزشهای اسلامی، به نوعی از حركت مردم ایران الهام گرفته شده بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیروزی و موفقیتی كه مردم لبنان و فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی داشته اند، سرنگونی دیكتاتورهای مصر، لیبی و تونس برگرفته و متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان كرد: پیروزی انقلاب اسلامی، این باور را در میان تمام مردم جهان ایجاد كرد كه می توان با بهره گیری از دین و ارزش های الهی، در مقابل تمام جهانخواران و مستكبران ایستاد.

علیمردانی افزود: با وجود گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ نوع انحرافی در مسیر حركت نظام، ایجاد نشده و ایران همچنان با اقتدار و استقلال روز افزون برای دستیابی به اهداف و آرمان های مورد نظر خود پیش می رود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: شاید بتوان گفت كه در عملكرد مسوولان در بخش های مختلف كاستی و نقصی وجود داشته است، اما نباید این موضوع را به تمام اساس و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی مربوط دانست.(ايرنا)

 




:: برچسب‌ها: انقلاب , اسلامی , محسن , علیمردانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.